zaterdag 12 augustus 2006

Wat er aan vooraf ging


Vanaf medio oktober tot half november 2004 heb ik het eerste deel van mijn voetreis gelopen. het was voor mij ook een soort van try-out: vind ik het wel leuk om lange tijd alleen te wandelen. Vanaf ons woonhuis in Arnhem tot Noord-Frankrijk (hiernaast staat het deel dat ik reeds gelopen heb in rood aangegeven, de witte route mag ik nog lopen):
  • de eerste dag (op maandag 18 oktober 2004) vanaf Arnhem naar Beek -Ubbergen (via de Rijndijk en het Pieterpad);
  • vanaf dinsdag 19 oktober tot 25 oktober 2004 nog steeds via het Pieterpad naar Maastricht;
  • in iets minder dan een week (vanaf 26 oktober tot zondag 31 oktober 2004) vanaf Maastricht via de route van de GR 5 door de Ardennen naar het drielandenpunt (BelgiĆ«. Duitsland, Luxemburg);
  • in ruim week (vanaf 1 november 2004 tot zondag 7 oktober 2004) langs de grens tussen Luxemburg en Duitsland naar het drielandenpunt met Frankrijk;
  • tenslotte (nog steeds via de GR5) in een halve week (vanaf 8 oktober tot woensdag 10 oktober) via de stad Luxemburg naar het kleine plaatsje Escherange in Noord Frankrijk (vlakbij Thionville).
Vanaf half augustus 2006 zal ik daar de draad oppakken en (als alles gaat zoals ik het wens) na ruim drie maanden aankomen in Rome.

Geen opmerkingen: